Translate

2015. március 15., vasárnap

Ugyan kicsit megcsúszva de bejelentem,hogy 1éves a blog. a legtöbb blogger ilyenkor kitalál valami eredetit és újat.Nos nekem még írni sincs időm,nem hogy "kreatívkodni". Arra jutottam,hogy szavazásra bocsájtom
 szavazni az oldal tetején jobb oldalon tudtok. Gondoltam nyereményjátékra,csak ahhoz még nem elég nagy az oldal. Talán jövőre. De,hogy kicsit földhöz ragadtabbak legyünk...
-Különleges fejezetek,különleges eseményekkel.
-Szülinapi hét a saját ötleteitekből
A harmadik ponthoz tartozik egy kis történet is. Nem olyan régen elkezdtem kritikákat írni a könyvekről amiket olvastam.Gondoltam kipróbálom magam ebben is. Néhány véleményt meg is hallgattam az írásomról. Nem kis meglepetésemre állítólag jó/k. Tehát a harmadik lehetőség:
-3 kritikát nyilvánosságra hozok
Ezen a 3 válaszon kívül elfogadok még javaslatokat hozzászólásban a bejegyzés alatt.
Most a hivatalos rész után szeretnék köszönetet mondani ,Nektek olvasóknak és mindazoknak akik támogattak egy új hóbortban amiből végül rajongás,és egy blog született. Neveket nem írok,mert a végén kihagyok valakit,plusz nem szeretnék személyeskedni.
KÖSZÖNÖM,HOGY VELEM VOLTATOK!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése